Kijk met andere ogen naar je site

...die van je klant!

DE GRATIS CUSTOMER JOURNEY CHALLENGE

16 tot en met 19 december 2019

Een website die gericht is op een specifieke ideale klant levert:

  • een 900% langere bezoektijd,
  • 110% grotere openingspercentage van e-mail,
  • een verdubbeling van het aantal bezochte pagina’s
  • en 171% meer marketing-gerelateerde omzet!

    (Bron: Act-on)

Minder dan 50% van ondernemers heeft een website die gericht is op een specifieke ideale klant.

(Bron:ITSMA)

Hoor jij bij die 50% en wil je in 2020 zo doorgaan dan is de Customer Journey Challenge niets voor jou.

Wil jij in 2020:

  • meer omzet,
  • beter betrokken potentiële klanten,
  • dat bezoekers langer op je site blijven omdat ze zich aangesproken voelen,
  • dat je e-mails beter worden geopend omdat je potentiële klant zich inschrijft,
  • dat bezoekers meer pagina’s bezoeken omdat ze graag meer van je lezen,
  • een website die aansluit op je ideale klant?

Dan is de
Customer Journey Challenge
voor jou!

Jan Everts en Marjan Crabtree

Wij lopen al even mee in de Online wereld en hebben gezamenlijk een flinke koffer met ervaring in het bouwen van websites, online marketing en ondernemen. We hebben een helder idee van wat er werkt en wat er niet werkt en waarom dat dan zo is.
Omdat online ondernemen als complex genoeg is, willen we je de stress over het maken van een goed werkende website uit handen nemen zodat jij je kunt bezig houden met waar je goed in bent. 

Wat levert de Customer Journey Challenge je op?

Hoe werkt de Customer Journey Challenge?

6 redenen waarom je mee moet doen met de Customer Journey Challenge...

Je gegevens worden alleen gebruikt voor de Customer Journey Challenge en je kunt je op elk moment uitschrijven. Op 1 januari 2020 zullen we je gegevens verwijderen.

Eindelijk een goede Challenge....

De gemiddelde website ziet er mooi uit maar is niet gericht op de ideale klant. Hierdoor laat je zoveel potentiele omzet liggen. Jammer…

Veelgestelde Vragen

Vragen die het meest gesteld worden

Noppes, nada, niets!

Uit ervaring is gebleken dat hoe langer de challenge, hoe meer mensen afhaken. Vier dagen is gewoon lekker kort en goed vol te houden!

De Customer Journey, ook wel Klantpad genoemd, is de weg die een potentiële klant kan afleggen vanaf het eerste moment dat ze met jou in aanraking komen en vervolgens in jouw producten- en/of dienstenaanbod.

Ja natuurlijk. Als jij je Customer Journey nog niet helder hebt is dit een mooi moment om een nieuw jaar goed te beginnen.

Dat is niet erg. Alle informatie krijg je in de mail. De live-opnames komen beschikbaar in de Facebookgroep.

De mail heb je in je mailbox, dus zo lang je die niet weggooit, blijf je die houden. De Live opnames en de Facebookgroep zijn beschikbaar tot 1/1/2020.

Haha, je kent ons langer dan vandaag.
Als je je inschrijft voor de Customer Journey Challenge krijg je de mogelijkheid om deze te delen met je eigen unieke link. Als mensen zich inschrijven via deze link kan jij leuke prijzen verdienen.

Scroll naar boven