Kijk met andere ogen naar je site
...die van je klant!
DE GRATIS CUSTOMER JOURNEY CHALLENGE
16 tot en met 19 december 2019
DE GRATIS CUSTOMER JOURNEY CHALLENGE
16 tot en met 19 december 2019
(Bron: Act-on)
(Bron:ITSMA)
Hoor jij bij die 50% en wil je in 2020 zo doorgaan dan is de Customer Journey Challenge niets voor jou.
Wij lopen al even mee in de Online wereld en hebben gezamenlijk een flinke koffer met ervaring in het bouwen van websites, online marketing en ondernemen. We hebben een helder idee van wat er werkt en wat er niet werkt en waarom dat dan zo is.
Omdat online ondernemen als complex genoeg is, willen we je de stress over het maken van een goed werkende website uit handen nemen zodat jij je kunt bezig houden met waar je goed in bent.
Je gegevens worden alleen gebruikt voor de Customer Journey Challenge en je kunt je op elk moment uitschrijven. Op 1 januari 2020 zullen we je gegevens verwijderen.
De gemiddelde website ziet er mooi uit maar is niet gericht op de ideale klant. Hierdoor laat je zoveel potentiele omzet liggen. Jammer…
Noppes, nada, niets!
Uit ervaring is gebleken dat hoe langer de challenge, hoe meer mensen afhaken. Vier dagen is gewoon lekker kort en goed vol te houden!
De Customer Journey, ook wel Klantpad genoemd, is de weg die een potentiële klant kan afleggen vanaf het eerste moment dat ze met jou in aanraking komen en vervolgens in jouw producten- en/of dienstenaanbod.
Ja natuurlijk. Als jij je Customer Journey nog niet helder hebt is dit een mooi moment om een nieuw jaar goed te beginnen.
Dat is niet erg. Alle informatie krijg je in de mail. De live-opnames komen beschikbaar in de Facebookgroep.
De mail heb je in je mailbox, dus zo lang je die niet weggooit, blijf je die houden. De Live opnames en de Facebookgroep zijn beschikbaar tot 1/1/2020.
Haha, je kent ons langer dan vandaag.
Als je je inschrijft voor de Customer Journey Challenge krijg je de mogelijkheid om deze te delen met je eigen unieke link. Als mensen zich inschrijven via deze link kan jij leuke prijzen verdienen.